Recenzja: cienie Makeup Geek - swatche #2

4/14/2014



Witajcie :)


Dziś wreszcie miałam chwilkę żeby zabrać się za zaległy post...

Post dotyczący moich nowości jeżeli chodzi o cienie firmy Makeup Geek...
czyli jedne z tych produktów w moich zbiorach - za którymi płakałabym żywymi łzami ;)




Kiedy przyszła do mnie paczucha z cieniami, myślałam żeby kupić kolejną paletę INGLOT z serii
freedom system (którą uwielbiam)... natomiast zawsze miałam chętkę na palety firmy Z Palette -
ale z racji tego, że palety tej firmy są troszkę drogie - postanowiłam zrobić sobie małe DIY ;)

Tę paletę, którą tutaj widzicie zrobiłam sobie sama i aktualnie mam już takie 2...
służą mi doskonale, więc za jakiś czas planuję nakręcić dla Was filmik jak je wykonać!

Może akurat, któraś z Was skorzysta i zaoszczędzi na Z Palette ;)))









.............................................................................


Niżej SWATCHE odcieni wraz z nazwami...





Większe rozmiary zdjęć odcieni, znajdziecie poniżej:


.............................................................................


W linku niżej znajdziecie swatche reszty cieni MakeupGeek jakie posiadam


Często pytacie gdzie można dostać cienie MUG...
i są one jak na razie dostępne jedynie na stronie producenta



Dla mnie są to jedne z najlepszych cieni na rynku
i kocham je ogromnie i polecam serdecznie!!! ;)



miłego! A.


You Might Also Like

35 komentarze

  1. Zakochałam się w odcieniach moondust oraz prom night, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne!! Ja cieni MUG jeszcze (!) nie mam..
    Czekam niecierpliwie na filmik o kasetce! Właśnie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Peach Smoothie to moj odcien :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam te cienie!
    Super paletka, zrób DIY dla Nas. ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym ;-) też czekam na filmik o kasetce!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wyszła ta paletka, piękne cienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na filmik jak zrobić to cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie obejrzę jak zrobić taką paletę ponieważ chciałam swoje wszystkie cienie pojedyncze przetransportować do jednego miejsca jednak nie wszystkie zmieszczą się w Inglotowy system :(

    OdpowiedzUsuń
  9. diy tej palety - koniecznie!!:)) cienie jakos mnie nie pociagaja, narazie jestem usatysfakcjonowana inglotem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jak ja Ci ich zazdroszczę ! Żałuję że nie mam ich w swojej kolekcji! Kolory są piękne<3
    Na prawdę tą paletkę wykonałaś sama? Perfekcyjnie to zrobiłaś! Poczekam na twoj filmik z instruktarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie i nie mogę się doczekać, aż pokażesz nam jak zrobiłaś tą paletkę idealną! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie ciut za drogie - 6 dolarów za jeden pot to 18zł, inglot to 13zł za pojedyńczy cień, a coastal scents to zaledwie 2 dolary czyli 6zł :P na moje nieprofesjonalne malowanie wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne te cienie,apaleta jeszcze ladniejsza.mialams dobry pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta czerń jest mocno napigmentowana, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłabym kilka dla siebie wśród Twoich :) Choćby ten przedostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzą mi się te cienie ;> już od jakiegoś czasu mam listę marzeń z ich cieni i na dniach pewnie sobie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam kilka upatrzonych kolorków i chętnie bym przygarnęła ale na razie mogę tylko pomarzyć:) może kiedyś :D

    czekam z niecierpliwością na filmik o paletce :) ja myślałam w pierwszej chwili że to właśnie Z-Palette

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadła mi w oko Burlesque :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te kolory, a cała paleta dobrana jakby dla mnie :P :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne cienie mają iniezwykle przyjazne w użyciu
    pokochalam od pierwszego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne kolorki w paletce :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tego co widzę, to świetna pigmentacja :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta paleta to naprawde nie zpalet oO gdy byś tego nie napisała nigdy bym nie zgadla ze to diy ;D juz się nie mogę doczekać filmiku

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez planuje sobie zrobic paletke-chce kupic dostepne w internecie magnesy duze i jakos to zlepic w calosc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory... Świetna paletka... I to wszystko wygląda tak... tak.... estetycznie, jak ja lubię taki porządek w cieniach mieć!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cienie są po prostu rewelacyjne, piękna pigmentacja :) Zaczynam coraz bardziej je pragnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ojeeej ja cię proszę ty weź zrób szybko folmik o palecie coo? :D I need it! :*

    PaulinaShow

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo... Moim marzeniem jest mieć chociaż kilka tych cieni. Jestem zachwycona Inglotem, a te ponoć są lepsze :) I jestem bardzo ciekawa jak zrobić taką paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po komentarzach waszych postanowiłam na własny rachunek zamówić te Cienie na własne potrzeby, i również jestem nimi zachwycona :)
    Pomijam fakt że nie wyszło Tanio :( wysoki kurs i podatek robią swoje.
    Jeśli były byście zainteresowane mogę kilka odsprzedać w dobre ręce.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum